Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Canales, frecuencias, resintonizaciones, programación... Lo que sucede en la televisión en abierto.
Avatar de Usuario
Micolin0
Habitual
Mensajes: 949
Registrado: 26 Ene 2017, 16:40
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por Micolin0 »

Huim escribió:Yo estoy hablando de la necesidad de la existencia y creación de À Punt

Enviado desde mi LG G5 mediante Tapatalk
Exactamente para eso está el otro hilo.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Avatar de Usuario
aguiluxo
Usuario Experto
Mensajes: 6102
Registrado: 02 Oct 2008, 17:37
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por aguiluxo »

Micolin0 escribió:
Huim escribió:Yo estoy hablando de la necesidad de la existencia y creación de À Punt

Enviado desde mi LG G5 mediante Tapatalk
Exactamente para eso está el otro hilo.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
+1.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Imagen
Avatar de Usuario
videoFM5115
Habitual
Mensajes: 557
Registrado: 05 Oct 2014, 13:21
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por videoFM5115 »

Micolin0 escribió: Exactamente para eso está el otro hilo.
Y al tener relación con la nueva RTV Valenciana, este también.
Avatar de Usuario
Huim
Conocido
Mensajes: 438
Registrado: 16 Oct 2013, 17:28
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por Huim »

videoFM5115 escribió:
Micolin0 escribió: Exactamente para eso está el otro hilo.
Y al tener relación con la nueva RTV Valenciana, este también.
+2 :D
Avatar de Usuario
Micolin0
Habitual
Mensajes: 949
Registrado: 26 Ene 2017, 16:40
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por Micolin0 »

videoFM5115 escribió:
Micolin0 escribió: Exactamente para eso está el otro hilo.
Y al tener relación con la nueva RTV Valenciana, este también.
Te equivocas, este hilo es para hablar de la tv valenciana no acerca de su necesidad, lo dejo bien claro el moderador.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Avatar de Usuario
videoFM5115
Habitual
Mensajes: 557
Registrado: 05 Oct 2014, 13:21
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por videoFM5115 »

¿Donde lo dejó bien claro? Solo pidió que no se desviase el tema más allá de la RTV Valenciana, no que ese asunto no se pudiera discutir dentro de la RTV Valenciana:
Ryuben escribió:Os recuerdo que para el debate sobre el papel de las TV públicas ya hay un hilo dedicado, no hace falta salpicar una y otra vez los temas con lo mismo:
Avatar de Usuario
Huim
Conocido
Mensajes: 438
Registrado: 16 Oct 2013, 17:28
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por Huim »

Micolin0 escribió:
videoFM5115 escribió:
Micolin0 escribió: Exactamente para eso está el otro hilo.
Y al tener relación con la nueva RTV Valenciana, este también.
Te equivocas, este hilo es para hablar de la tv valenciana no acerca de su necesidad, lo dejo bien claro el moderador.
Yo creo que hablar de la necesidad de que se reabra la TV valenciana es hablar de la TV valenciana. No sé. Quizás. :roll:

Pero dejemos la discusión.
Avatar de Usuario
aguiluxo
Usuario Experto
Mensajes: 6102
Registrado: 02 Oct 2008, 17:37
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por aguiluxo »

Esperemos mejor a que el moderador se pronuncie.
Imagen
Avatar de Usuario
Ryuben
Administrador
Administrador
Mensajes: 9131
Registrado: 02 Feb 2005, 17:12
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por Ryuben »

Esperan mi comentario, que importante me siento :mrgreen:

Realmente este hilo puede quedar para los avances en el inicio de las emisiones, si hay más infomración, los nuevos programas, la presentación, posible emisión de radio antes de que acabe el año...

Vamos, lo que es Radiotelevisión estrictamente.
#NuevaNeeo
Avatar de Usuario
Ramboide
Novato
Mensajes: 149
Registrado: 15 Jul 2005, 19:31
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por Ramboide »

A mí me preocupa que con el nacimiento de À punt, Ono substituya la actual TV3 HD por el nuevo canal, en vez de hacer que convivan ambos, algo perfectamente posible. Deberíamos exigir que TV3 como está ahora, y el Súper 3/33 no sean eliminados de Ono, y ya puestos, que incluyan 3/24 y Esport3. Conociendo el gobierno valenciano, si incluyen TV3, será TV3 Cat, la misma que se ve por internet y con la misma baja calidad SD.
Última edición por Ramboide el 12 Abr 2018, 19:55, editado 1 vez en total.
Avatar de Usuario
videoFM5115
Habitual
Mensajes: 557
Registrado: 05 Oct 2014, 13:21
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por videoFM5115 »

Antes del cierre de Canal 9 ya convivían los dos, que yo sepa al menos.
Avatar de Usuario
Ramboide
Novato
Mensajes: 149
Registrado: 15 Jul 2005, 19:31
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por Ramboide »

videoFM5115 escribió:Antes del cierre de Canal 9 ya convivían los dos, que yo sepa al menos.
Ya veremos, yo me refería a su versión íntegra como es ahora, y en HD, ya que supongo que por TDT pondrán la versión recortada que emite por internet y en SD. Sería un puntazo a favor de Ono que mantuviera la actual versión, y ya puestos, incluir los restantes canales, 3/24 y Esport3.
Avatar de Usuario
Ramboide
Novato
Mensajes: 149
Registrado: 15 Jul 2005, 19:31
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por Ramboide »

Les emissions en proves d’À Punt Televisió començaran el 25 d’abril
Activar l'emissió en proves era la condició prèvia per a la reciprocitat amb TV3

La directora general d’À Punt Mèdia, Empar Marco, ha anunciat a les Corts Valencianes que el 25 d’abril començaran les emissions en proves de la televisió pública valenciana. Activar aquesta emissió en proves era la condició prèvia per a la reciprocitat amb TV3.

Marco ha avançat que les primeres emissions consistirien en sèries infantils que ja s’emeten per la web, programes reciclats com documentaris, concerts i partits de pilota valenciana i l’assaig d’algun directe. La responsable dels nous mitjans de comunicació públics valencians ha incidit que aquestes primeres emissions tindrien un caràcter eminentment tècnic i de prova, i ha recordat que les emissions definitives arribaran abans de l’estiu, sense una data concreta.

Marco ha explicat que en algun moment de l’emissió provisional ‘pot caure el senyal’, però que això servirà per a provar els nous sistemes implantats, com l’alta definició i el nou sistema de multicontinuïtat, i corregir els problemes que se’n deriven. A més, ha remarcat que, en cap cas, els programes que s’emetran no formaran part de la graella d’ À Punt Mèdia, sinó que l’emissió en proves servirà perquè els valencians puguin resintonitzar el senyal als televisors i als comandaments.

Segons que ha explicat, la televisió, seguint criteris informatius, podrà informar sobre alguna manifestació festiva relacionada amb els bous al carrer, però no emetrà curses de toros ni bous embolats. En aquest sentit, Marco ha posat el límit en l’exhibició del patiment de l’animal i en la seva compatibilització amb el caràcter públic i de servei de la televisió. També ha recordat que l’anterior televisió valenciana no va emetre mai en directe bous al carrer i que va deixar d’emetre curses de toros el 2011 per criteris econòmics.
Avatar de Usuario
Ramboide
Novato
Mensajes: 149
Registrado: 15 Jul 2005, 19:31
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por Ramboide »

Copiat d'un altre fòrum, no ho he escrit ni publicat jo:
amg951 escribió:La nit del 19 al 20 d’abril, el senyal del canal de TV3HD canviarà de freqüència. A partir d’aquesta data, el canal de TV3HD s’incorporarà al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.

La major part de receptors de TV detectaran de manera automàtica la nova freqüència del canal TV3HD, que s’identificarà com a "TV3HD DEFINITIU" i probablement l’instal·laran al final del dial. En aquest cas, caldrà buscar-lo per col·locar-lo en la posició desitjada. En la resta de receptors de TV, per poder-lo visionar, caldrà fer la resintonia manual, o bé l’automàtica.

En el cas de la Vall d’Aran, a partir del 20 d’abril, l'informatiu en llengua aranesa que cada divendres s’emet dins del TN Comarques passarà a veure's a través de la nova freqüència de TV3 HD.

Per facilitar les feines d’ajustament i resintonització, es mantindrà fins al 31 de maig el senyal de TV3HD en la seva antiga ubicació. Fins que acabi aquest període, el canal de TV3HD apareixerà dos cops en el dial:

TV3HD DEFINITIU (canal nou)
TV3HD RESINTONITZA (canal antic)

Amb aquest canvi, es manté l'oferta de tots els canals de TV3, al mateix temps que se n’assegura la cobertura arreu del territori i la qualitat de la imatge.

Font: http://web.gencat.cat/ca/actualitat/det ... -20-dabril
A Ono apareix la paraula "RESINTONITZA", així que si no canvien el canal de recepció, si no és que canvien el senyal pel d'À punt, que inicia les emissions en proves el 25 d'abril, TV3HD desapareixerà el 31 de maig d'Ono. Que algú els faça saber que han de canviar el canal per on el reben, que sinó se n'adonaran quan passe a negre el 31 de maig, si no és que el tallen abans com he dit.

Els que reben TV3 des del Mont Caro pel canal 59, podran rebre el senyal de TV3HD, enhorabona als agraciats.

Com és normal al País Valencià i a Balears, en quant a algunes coses no hi ha diferències entre govern de dretes o d'esquerres, els primers tallen TV3, els segons posen el mateix que podem veure per internet.
Avatar de Usuario
djfran28
Usuario Experto
Mensajes: 3306
Registrado: 23 Ago 2005, 11:37
Contactar:

Re: Paso a paso en el arranque de la nueva RTV Valenciana

Mensaje por djfran28 »

¿Alguna novedad si VodafOno lo va a incorporar?
Cerrado